خوش بحالت قاصدک

رهسپاری درهوا

هرکجاخواهی روی

دورها..نزدیک ها

می روی همراه باد

برفرازدشت ها

کوچه ها..گلزارها

چشمه ها وآبها

گاه راهی می شوی

درخیابان های شهر

می روی تاانتها

تاناکجاآبادها

همسخن باهرکسی

آشنابابیکسی

باتوگویدهرزبان

خاطرات ویادها

قاصدک من خاطرم

باتودلخوش می شود

تاپیامت می رسد

ازره امواجها

قاصدک هرنکته ای

هست آگه کن مرا

بال پرواز منی

همره خودکن مرا

قاصدک با من بگو

از نبودوبودها

قاصدک تعریف کن

ازندیدودیدها

قاصدک پیغام آر

ازتبارعاشقان

چون به مشتاقان رسی

تومراهم یادآر

قاصدک بامن بگو

حرف های ناب را

کی سخاوت می فروخت؟برسربازارها؟

کی بدست بادداد

خرمن احساس ها؟مزدهشیاری چه بود؟

دست آن بیدارها

کیست تاخیزدبپا؟

تابسازدکارها

مردی از مردانگی

تابشنودفریادها

کی به آتش می کشید؟

بهرمردم جامه ها

ازکجاپل بسته اند؟

برگذارلحظه ها

قاصدک باردگر

گردشهرمن بچرخ

آشنایی را بیاب

بهراین بی آشنا

قاصدک ازاوبپرس

گرفراموشش شدم

پس کجارفت وچه شد؟

آنهمه دیدارها

قاصدک گنجشک ها

راه خودگم کرده اند

لانه ی انها چه شد؟

برفرازشاخه ها؟

کوچه های شهرمن

پرشده ازازدحام

مات وخیره گشته اند

بی تفاوت چشم ها!

قاصدک با من بگو

بذرخوشبختی کجاست؟

درکجا می رویدآن ؟

درزمین یاقلب ها؟

قاصدک سردرگمی

ازکجاآغاز شد؟

ازکجابایدرسید

راه راتاانتها؟

قاصدک وقت سحر

درب مسجدبسته بود

هیچ بانگی برنخاست

ازسرگلدسته ها!

قاصدک گاهی دلم

سخت آسان می شود

گاه باور میکنم

مرده بودم سالها

قاصدک درشهرمن

هست جایی جانفزا؟

تادرآنجا جان دهند

بردل دلمرده ها

بیت بیت شعرمن

پاره چون تسبیح شد

دست هرکس می رسی

هدیه کن یک بیت را ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط فرزانه طاهری در برچسب:ادبیات ,شعر,شعرفرزانه,غزل فرزانه طاهری,شعر فرزانه طاهری عکس,عکس شاعرانه,عکس باشعر,آپلود,دانلود,سرگرمی,ادبیات ,شعرکلاسیک,

ساعت موضوع <-CategoryName-> | لینک ثابت